TE OCH HONUNG

Jag kommer lägga upp bilder från putte i parken, men just nu kan ni inte se mina inlägg eftersom min blogg krånglar, men jag kommer försöka göra så ni snart kan se min blogg, då kommer jag uppdatera från pip. Jag och Alex fick som uppgift att vakta min bror och hans tjej lägenhet eftersom de har katter där som behöver matas osv. Självklart ställde vi upp på det, vi hade det mysigt, gick till affären och handlade, kollade film med min syster och så, men på natten kunde jag knappt andas, jag sov kanske en timme under den natten, sedan på dagen blev min andning inte bättre, blev allt mer och mer att jag fick svårt att andas. Tillslut gick det så långt så det knappt gick att andas (och jag trodde först detta var en förkyldning) så Alexander var go och åkte och köpte te och honung. Men det hjälpte tyvärr inte, tillslut fick vi hjälp av hans föräldrar och det hela slutade med att jag fick reda på att jag är starkt allergisk mot katter (trots att jag haft katt hela mitt liv) blev såklart ledsen eftersom jag älskar katter, men skönt att veta vad det var som fick mig att må så dåligt. Ska ta allergitablett varje dag och en viss sorts tablett i nödfall. Så det slutade med att vi inte kunde passa katterna utan att min syster får vara hjälte och göra det istället. Nu jobbar jag mycket, jobbat tisdag onsdag och ska jobba torsdag och fredag också, men sen till helgen hopps jag på skojigheter. kram! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0