Fick en fråga angående ex

 Fick en fråga angående om jag tycker det är jobbigt med min pojkväns ex, och vad jag gör för att få bort de tankarna. Så tänkte ta mig friheten till att svara lite snabbt på det. 

Jag är inte svartsjuk av mig när det gäller Alexander, han är en sådan människa jag känner mig såpass trygg med och som jag vet att jag kan lita på. Så när det gäller han och hans tidigare relationer till andra tjejer så rör det inte mig eftersom jag vet vart jag har honom och litar på honom till hundra procent vilket är otroligt viktigt. Han har haft relationer tidigare, jag med. Men bara för det så går inte jag omkring och tänker tillbaka på den tiden. Utan jag lever i nuet och är lycklig med Alexander. Så när det gäller såna tankar så tror jag man får gå lite utifrån sig själv om en sådan tanke dyker upp, att man själv inte gör så, så varför skulle då han göra det. Det är lätt att tvivla och vara osäker i början i ett förhållande. Om jag var du och vill får bort såna tankar så hade jag försökt tänka på allt positivt, vara med honom och ta åt sig av bekräftelsen du får, det är guldvärt. Man vet att sin pojkvän tycker andra ser bra ut, bara för att man får förhållande blir inte alla andra människor fula, osynliga. Min pojkvän ser inte direkt ner på sitt förflutna, det borde han inte heller göra eftersom det är goa tjejer, men jag vet att han älskar mig och jag är trygg i det. Så det handlar om tillit, har du inte det nu, så kämpa för att få den. Den gör förhållandet stadigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0