FIXAR MIG INFÖR KVÄLLEN

Hej hopp! Jag vaknade halv 11 och åt frukost i mammas himmelska säng, finns ingen skönare säng! Sedan åkte jag in till stan där jag köpte mig ett par vita jeans och en baskettröja, kan visa bild senare eller imorgon. Sen så håller jag nu på att locka håret med mammas grejer, jag använder vanligtvis locktång men var lite sugen på att testa detta, ser lite rolig ut men alltid kul att testa nya grejer! Alexander är påväg hit nu och jag kan lika gärna skriva lite om det eftersom han ändå snart är här. På dörren står det en lapp " ALEXANDER plötsligt händer det" han tror nämligen att vi ska fira han med min mamma idag, men så är inte fallet. Vi ska ner till stan han och jag så ska jag bjuda han på restaurang eftersom han fyller år imorgon, så himla mysigt och kul! Älskar att överraska! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0