Lite smått och gott

Har inte kunnat blogga förens igår morse. Mina två dagar har verkligen varit hektiska. Igår jobbade jag från halv fyra till kvart över nio. Sedan idag fick jag ta min brors pass så jag började redan kvart i sju imorse och slutade kvart i sju på kvällen, tolv timmar!! Kan ni förstå hur trött jag är?! haha kan inte ens förstå det själv. Men är hemma hos alexander nu och vi ska ladda ner wallander också har hans goa mamma köpt godis och sådant till oss, välbehövligt efter en sådan här dag då vi båda jobbat länge. Detta är några kläder jag införskaffade mig igår, lite smått och gott med andra ord. Trosorna var bara för söta, var bara tvungen att köpa dem! Köpte även en svart klänning men den blev inge bra på bild, ni får kanske se den på mig imorgon! Nu blir det filmmys, men först, en dusch! kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är "väskan" köpt? eller vad det nu är :) snygg!

2013-06-28 @ 18:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0